Don't push me

Jag är snorig har ont i magen och har ont i halsen. Jag har säkert åkt på grisen. Tacka Gud för nässprayen och bamylen.

Idag är det fyra månader sedan Misan hoppade över staketet till Trapalanda. Känns konstigt när man tänker på det. Hon kommer verkligen aldrig att komma tillbaka.

Ne usch nu blev jag sentimental och nedstämd vilket jag i och för sig redan var för att vissa idioter fått mig jävligt irriterad. (nej, ingen som läser här behöver ta åt sig). Jag är trött på hur en del beter sig och det finns gränser. No morse Mrs nicegirl nu inte. Kan du så kan jag :) Folk tror ofta det om mig att jag inte kan bli arg på riktigt, tro mig det kan jag, det händer inte ofta men när det gör det bör man inte stå i närheten.

Det blev ingen fest för mig ikväll men det var nog lika bra det....


God natt

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nässpray...vad är detta Carro ;) Kram

2009-11-15 @ 19:34:01
Postat av: Anonym

Jag håller med vilken tur nässpray finns jag har ju använt det när jag väntade min tre hulliganer o nu är jag beroende igen. Hoppas du inte har åkt på svininf.

Jag Anton & Annie har tagit sprutan så förhoppningsvis slipper vi den men vem vet.

Många kramar :) Martina

2009-11-15 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0