A quicky

Det känns som att jag inte kan skriva vad jag vill här längre.

Helgen har varit bra och mysig. I går var vi i Göteborg jag och Marcus, vi var ute och åt och var sedan på bio.
Det mest fantastiska med detta var att folk applåderade (!?) när filmen var slut. Precis som du varnade mig för Sandra. Varför gör man detta? Det är ju inte direkt så att MJ hör applåderna där uppe i himmelen eller? Hmm...mycket suspekt betéende om ni frågar mig.

Hur går det då med Soraya? Ja vad ska jag säga. Louise red lektion på henne idag och hon var duktig, riktigt fin. Det artar sig och hon kommer med all säkerhet bli en superhäst men inte till mig. Jag har bestämt mig, det känns inte rätt och då är det varken rätt för henne eller mig. Hon är till salu och är det någon som vill ha henne så hör av er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha applåderade dom! Var roligt. då fick du också uppleva det =)

2009-11-09 @ 06:01:58
Postat av: Kajsa

De applåderade inte när jag såg filmen..men de kanske är lite konstiga här i Skövde...eller normala ;) Kram o lycka till med "sorken" :)

2009-11-09 @ 20:42:20
Postat av: Anonym

Tycker det verkar som du kan skriva precis vad du vill här...?

2009-11-10 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0