A hard work,work

Ska försöka mig på ett seriöst blioogginlägg nu. Det blir lite si och så med bloggandet för tillfället. De små stunderna jag har tid att sitta framför datorn ägnar jag helt enkelt åt andra saker såsom spioneri t.ex :)
Helgen har bestått av jobb,hästar och regn. Inte så intresant att skriva om kanske.
I helgen har även min älskade sambo varit oerhört duktig och kommit på 64:e plats av ca:1600 deltagare i pokersm. Han har talang min man även om jag ibland tycker att det är extremt tråkigt när han sitter och knappar på datorn, men det är sådant man får tåla när mannen ska bli pokerproffs ;)

I går var det även dags för Sorayas tävlingdebut (dock inte med mig på ryggen). Lokaltävling i Susedalen. Undra just vem som var mest nervös, jag,Louise eller hästen. Jag tror att det var jag.
Soraya var spänd på framridningen,slog bakut och grejade och jag ville sjunka genom jorden. Väl inte på banan skötte hon sig dock super. Lugnt och sansat och fina språng. Blev en rivning i vardera klassen på 90 och 1m men jag är jättenöjd med henne. För en månad sedan var hästen inte ens ridbar så det kan bara bli bättre. Hoppas nu bara att någon vill köpa henne snart också!

Nu är det måndag igen och dags för en ny arbetsvecka. Den kommer dock bli lite lugnare än föregående. Ska hämta hö i morgon, det är alltid intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0