Good morning

Natten är över och jag har överlevt. Blev dock inte så mycket sömn. Kunde bara inte somna. Knepigt! Det kanske var fullmåne också.

Idag ska jag rida ut på min skrutt. Har dock inte bestämt mif för om jag ska konditionsträna henne eller ta en lugn tur. Jobbiga beslut jag vet. Det är många jobbiga beslut som måste tas i livet ;)
I helgen är det dags för sista tävlingen i div3. Jag såg startlistorna som lades upp i går och började nästan gråta. FEM timmar mellan båda mina ritter. Fy fn. Så roligt är det inte att hänga på dressyrtävlingar. Tur det är sista gången nu, jag är som jag sagt innan ingen tävlingsmänniska! Ska bli så skönt att gå tillbaka till att vara skogsmullar igen!

Nu ska jag och PMS styra kosan till Tvaager.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0