Scary place in foreign country.

Jag har haft en bra dag idag.
Jag och Sandra var ute på en helt underbar ridtur idag! Lyckades äntligen övertala Sandra att följa med mig och Misan till den långa och härliga militärbacken och jag tror inte hon ångrade sig faktiskt. Hästarna var pigga,glada och snälla, temperaturen var perfekt, naturen var vacker och vi stötte inte på några farligheter. En av de bästa ridturerna någonsin skulle jag nog vilja säga! Det är något alldeles speciellt med känslan när hästen verkligen tar i och ger allt den har. Det finns inga motorcyklar som kan slå den känslan ;)

Min Älskling har kommit hem från sin natt i landskapet som borde tillhört Dammark och där de inte kan tala rent. Han sov alldeles själv i en jättestor villa (det var någon slags bed & breakfast). Jag hade aldrig vågat det, hade trott att varenda ljud jag hörde kom från någon som skulle komma och mörda mig. Men detta skrämmer inte min coola sambo, han sov som en stock. Däremot hade han en skräckupplevelse i morse så han upptäckte en stor spindel i vasken. Hahaha, ja man finner ju olika saker obehagliga.

Han är verkligen fantastisk min man, snygg med! Den här bilden skickade han till mig igår, tagen på en strand längs skånes kust!


Kommentarer
Postat av: Sexy Marcus

Tack för den :-) Tyvärr hade jag inte hunnit vaxa bikinilinjen ;-)

2009-05-27 @ 23:29:28
Postat av: Sandra

Han ser ut att trivas!

2009-05-28 @ 06:01:28
Postat av: Desirée

Är det helgens outfit? ;)Läckert :)

2009-05-29 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0