Face in a hole

Hej och hå.
Jag sitter här och äter vingummin, gödda!
Idag var jag ute på en ridtur på världens bästa häst, Gud vad jag älskar henne. Hon är så förbaskat snäll! Känns riktigt jobbigt att åka ifrån henne i helgen. Jag är ju van vid att se henne varje dag och pussa på henne. Men hon är ju i goda händer!
Förutom det så ska det bli riktigt skönt att komma bort i ett par dagar. Jag behöver det. Ett break från allt, från den jobbiga vardagen och all stress.

Måste bara berätta om min kära sambo.
Jag har en paket med vingummin. Han äter bara de röda och gröna. Jag har förklarat att de svarta och vita är godast men han VÄGRAR att smaka! Varför? Jo han tror att den svarta ska smaka lakrits och antagligen att den vita ska smaka mint. Han hatar mint mer än allt annat. Om jag tuggar tuggummi i bilen så vevar han ner rutan och kör med huvudet utanför. Ja, det är sant. Hur kan han då borsta tänderna undrar ni säker. Jo det kan han men bara om tandkrämen inte är vit utan randig blå eller grön. Haha.


Min man

Kommentarer
Postat av: Marcus Bin Laden

Tack för den :-) Jag är impad av mitt skägg, jobbade länge på det!

2009-05-21 @ 23:54:51
Postat av: Sandra

Shit det var riktigt likt marcus!

Förresten är dom svarta vingummin goda och dom smakar inte alls laktrits :D

2009-05-22 @ 05:32:46
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej, fattar inte hur man inte kan gilla mint! Det som är så fräscht och gott... :) Ses snart! Välkomna! Kram

2009-05-22 @ 08:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0