Feast

Gårdagens fest var bra. Hade jätteroligt och blev mycket glad över att vi stannade kvar hos värdinnan istället för att behöva knata ner på stan. Det är så tråkigt att gå ut på puben. Bara en massa fjortisar och fulla boråsare. Men en kebabrulle fick jag iallafall, mumma. Något som dock inte var så mumma var när jag vaknade i morse. Jag avskyr "dagen efter ångesten", hjärtklappning,illamående, svettningar och en känsla av total panik. Fina grejer det där, men efter att ha bokstavligen doppat huvudet i iskallt vatten och tagit två Bamyl med koffein i så kände jag mig lite mer normal igen. Klockan 14.15 gick vi upp ur sängen, jaja, ibland måste man få sova bort sin dag.


Åkte till stallet med Sandra och red en utav favoritrundorna i solskenet. Det var mys och hästarna var snälla men vi var fruktansvärt sega så vi kom ju aldrig hem.


Nu ska jag sova igen tror jag, ahhh, jag är så törstig hela tiden skitjobbigt!


Sandra var nyfrisserad och visade stolt upp sitt nyförvärv


Kommentarer
Postat av: sandy

haha vilka armmuskler jag har!

2009-06-01 @ 20:15:11
Postat av: Marlene

HAHA, vad kallar du en sån som mig då, som var på puben??? :)

2009-06-02 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0