URK

Suck, varför åt jag en kebabrulle? Nu mår jag illa! BLÄ, vill aldrig mer äta kebab.

Förresten vill jag bara säga att jag nu är om möjligt ännu mer besviken på er. Jag kan verkligen inte betyda ett skit. Tack för det.

Snabb genomgång av dagen.

* Vaknat av att Eva ringde (ja,jag ljög,jag sov :)

* Kollat på Days

* Ridit ut barbacka på skrutten. Galopperade upp för hennes favoritbacke i Höråsen barbacka. Caroline =Stolt

* Varit och fikat med Eva och Filippa

* Jobbat och ridit ut på världens starkaste och mesigaste ridskolehäst

* Spelat fotbollsmatch och förlorat

* Ätit kebabrulle

* Kollat på House och ätit en chokladboll

* Duschat


Nu väntar sängen, ska bli underbart att få sova
*God natt*

Kommentarer
Postat av: Matilda

HOUSE! :D

2009-05-13 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0