Upp och hoppa Tor

Haha, alltså ärligt talat, har dom nyhetstorka eller?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5222666.ab

Dagen började med att vakna och säga hej då till Marcus. Ensam i natt igen,inte roligt. Sedan sov jag en stund till och  vaknade av att telefonen ringde. Det var kaptenen i fotbollslaget som sa att han hade en plats ledig om jag ville vara med i kvällens match. Jag tackade nej eftersom det fanns fler som ville spela och jag ville vara snäll. Kommer nog åka dit och heja på dom i allafall!
Direkt efter jag lagt på luren så kände jag hur huvudvärken smög sig på. Aha, åska i luften, då kommer huvudvärken som ett brev på posten.
Det är konstigt det där, jag får alltid ont i huvudet när Tor är arg och vill slåss med sin hammare. Jag kan dessutom aldrig sova när det är fullmåne, sådan har jag tydligen varit hela mitt liv. Jag är lite speciell helt enkelt.
Nu ser jag hur de mörka molnen närmar sig, hua. Måste åka ut och rädda min häst!
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0