NO!

Nu kommer den! Den fruktansvärda,hemska,vedervärdiga värmen. Det kan bli upp emot 30 grader varmt i helgen! FY FN säger jag bara. Varför kan det aldrig vara en normal temperatur? 20-25 i SOLEN är lagom anser jag.Du svettas inte och du fryser inte. När det är så varmt i skuggan så känner jag mig som en djurplågare när jag sätter mig på min hästs rygg!
Få får väl se hur det blir.TUR att Marcus har köpt en bil med AC nu iallafall. Då finns det alltid en utväg där man kan existera!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tur att vi alla är olika :) Jag älskar värmen som du vet. Kan trösta dig med att det ska bli kallare på måndag igen.



Trevlig helg!



Kram

2009-05-29 @ 13:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0