Morgonproblem

God morgon.
Ibland är det så härligt att bo i en hyresrätt. Idag när jag skulle försöka få sova ett par timmar till på morgonkvisten så sätter de i gång att både klippa gräset och åka upp och ner i någon slags skylift utanför för att de ska måla fasaden. Jag stänger fönstret och drar ner persiennen helt. Detta är något min katt inte uppskattar eftersom hon då inte kan se ut (det är därför den aldrig är helt nerdragen) hon börjar därför att dra i persiennen med klorna och sticker in huvudet mellan spjälorna. Detta låter kan jag meddela, suck!
Men,men nu är jag iallafall uppe och kaffet står färdigbryggt ute i köket.Den nya soffan är skön och verkar uppskattas av alla i hushållet, även de med klor!!!



Detta är den snälla katten och inte persiennmarodören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0