Make my day

Regn och rusk. Äkta västkustväder idag. Fast jag gillar det på något sätt. Jag är ju lite knepig.

Idag har Misan fått nya skor, jag valde Fred Perry åt henne och hon verkade mycket nöjd. Sedan red vi bort till ridhuset i ösregnet och red lite medan det bygdes bana till kvällens träningshoppning. Jag blev nästan lite sugen på att vara med och Misan var taggad till tusen men jag tror vi skippar det. Det får inte bli för mycket av det goda heller ;)

Härom dagen var jag och hälsade på min bästis Filippa och hennes mamma. Vi grävde i sandlådan,bygde slott och silade. Haha,jag kommer nog aldrig att bli riktigt vuxen för jag tyckte det var roligare än vad hon gjorde. Jag sa till Eva att hon måste köpa en sådan där leksak med ett hjul där sanden snurrar igenom. Så kommer jag vara där och leka hela dagarna.
När jag får barn vill jag ha ett som Filippa, hon är så glad,rolig och söt :) Men jag känner på mig att jag kommer få ett fult och elakt barn. Det är min tur det...


Filippa på promenad med sina såpbubblor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0