Do you wanna ride?

Jaha, så var man ensam igen. Marcus kommer inte hem förrän i morgon. Men jag vet ju vart han är och att han har det bra.
Gårdagen spenderades i stallet och på jobbet. Jag stängslade om hagen åt Misan och Carmen så kanske de blir lite mindre feta (man kan ju alltid hoppas). Detta tog nästan två timmar i gassande sol, varmt!
Efter det tog jag in och avmaskade Misan. Inte populärt alls men nu är det gjort iaf.

Idag ska jag rida ut och kanske ta ett par språng i hagen där Eva satt upp fina små hinder. Detta brukar vara populärt hos min häst.  Sedan blir det att jobba två timmar och sen ska jag hem och frossa och kolla på tv. Sdant får man göra när man är allena ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Hoppas du får en bra dag och en skön kväll. Du har ju flickorna Misan, Pyret och Alice i alla fall - så du är ju inte helt ensam :)

Kramar

2009-05-19 @ 12:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0