Over and out

Är inne i en jobbig period. Känner mig mest nervös,orolig hela tiden. Kan dock inte sätta fingret riktigt på varför.
Misan blev behandlad av kiropraktorn i går. Hon hade lite problem med ischiasnerven igen men inte alls så farligt som förra gången.  Kiropraktorn gav mig en stor eloge för att jag kontaktat honom innan jag kände något konstigt med hästen. Klart jag gör, hon är värd det allra bästa min lilla tjej.
Eftersom det nu inte blir någon ridning på två dagar känner jag mig oerhört rastlös. Funderar på att ta och städa lite.. Det är tråkigt men man får iallafall tiden att gå.
Kommer bli en del jobb i veckan också. En kollega som ska nresa bort så jag ska jobba i stallet i två dagar i rad!  Undra hur min kropp kommer må då,,,herregud. Men det blir trevligt när lönen kommer, man får se det så.
Jag har inte så mycket mer att komma med idag känner jag. Lev livet,ta vara på det fina ni har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0