X-rated Oprah

Nu sitter jag återigen i min fina  Klippansoffa. Kaffekoppen står placerad jämte mig och Oprah visar sitt glada ansikte i tvrutan. Allt är precis som det ska med andra ord.
Kiropraktorn kommer om någon timme och jag är nervös, men det löser sig, han är bra!

Nu är det måndag och ny vecka. Jag tycker måndagar är helt okej ändå. Dagarna går relativt fort och innan man hinner blinka så är det helg. Fast jag jobbar ju på helgen med så det spelar ingen roll.

Haha, nu är dom sådär fantastiska på Oprah igen. De varnar en gång i minuten för att programmet handlar om sex och bara riktar sig till vuxna. Just nu går de igenom den kvinnliga anatomin. Det visar sig att många tror att man kissar och föder barn ur samma öppning. Fantastiskt roligt. Lärde man sig inte hur det låg till när när man var runt åtta eller något? De är otroligt okunniga i det landet. De är därför program som Oprah är så fruktansvärt underhållande. Visste ni t.ex att man i vissa delstater får ta körkort när man är 16 men man får inte dricka alkohol förrän man fyllt 20 och sex det är olagligt att ha om man är under 21. Vad säger man om det? No coments!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0