Utkast: Min kropp ...

Min kropp är trött men det är rätt så härligt. Ska upp i tid och jobba i morgon med. Tycker faktiskt att det är ganska roligt. Det är bra stämning och trevliga människor på jobbet då blir man på gott humör.

I dag har jag även provat något så konstigt som en chokladsemla. De har tagit bort mandelmassan och ersatt med någon slags chokladkräm och grädden smakade kakao. Jag var skeptisk innan jag smakat och jag är faktiskt fortsatt skeptisk. Jag vill att grädde ska smaka grädde eftersom det är så gott. Så jag måste nog säga att jag föredrar vanliga hederliga semlor.

Idag har jag även gjort något som jag förundras över. Jag har köpt "lyxprodukter" till mig själv för nåstan 300 kr. Bla en minimal burk med kräm till läpparna för 165 kr!!  Det känns så lyxigt, underbar känsla. Nu kommer resten av månadens pengar gå åt till Misan men det gör inget för det är hon värd!

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen! Då får jag rida igen också! UNDERBART! Tänk att man kan sakna det så mycket efter bara tre dagars uppehåll! Jag är rid & Mis beroende tror jag!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Och jag är Carm beroende! Jag köpte mat för över 200 kr igår... oj ojo oj! nu får resten gå till Carms :D

2009-03-05 @ 09:31:20
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0