Me & my honey

Ingen respekt gentemot auktoriteter överhuvudtaget. Jag förstår bara inte.... Att behöva sitta och försvara en människa som är totalt oskyldig känns inte rätt. Tråkigt!

Idag har jag haft en riktig stalldag helt för mig själv. Utsläpp av hästar sedan morgonkaffe på jobbet. Gjorde lite listor så att jag är väl förberedd till nästa vecka. Åkte tillbaka till stallet där jag mockade boxen jättefint,tog ur massa bädd,strödde upp med mycket nytt spån, skurade rent krubban,satte upp krokar åt Misan och Tuva m.m. Efter en massa slit hämtade jag Misan och borstade henne ute i solskenet och sedan gav vi oss iväg på en härlig barbackaritt i skogen. Helt underbart!

I morgon ska jag träna lite dressyr och jobba, det har varit mycket jobb nu men det är roligt. Dagarna går fort,våren är på väg och snart är det fredag.. kan det bli bättre???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0