Love,love,love

Jag har varit dålig på att uppdatera, ber om ursäkt för det. Har helt enkelt inte haft lust eller tid.
Det har varit en bra helg, har ätit lite för mycket onyttigheter bara, fy på mig!

Lördagen ägnade jag med Marcus och lät min lilla häst vila. Vi åkte och kollade på soffa,tog en fika,var i stallet och mockade. Det var en lugn och skön dag. På kvällen var Marcus dock lite ledsen för han var två decimeter ifrån att vinna 500 000. "Surt sa räven".
Vi kollade naturligtvis på melodifestivalen på kvällen. Tillsammans med goda vänner och en kebabrulle!

Idag har jag ridit och "storhandlat" (500 kr är storhandling för mig).
Misan gick som en klocka även idag, man kan inte göra annat än att älska den lilla skrutten!

I morgon kommer kiropraktorn på återbesök, hoppas att han inte hittar något.


Är det verkligen möjligt att älska någon så som jag älskar er?




Kommentarer
Postat av: Sand Pand

Hehe lilla Misan!

500 är bara en halv storhandling! Och eftersom ni är två så blir det 1/4 storhandling :D

Ja, nu får du skärpa dej med uppdateringen!

2009-03-02 @ 06:16:57
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0