Reflektioner över gårdagens spektakel.

Jag fattar inte! Nu har jag verkligen gjort allt jag kan men det är fortfarande likadant. Lägger ner nu!

Gårdagens spektakel var underhållande som vanligt. Jag är mest lycklig över att inte "psykot" vann. Även om man kan diskutera hur normal Malena ser ut på scenen.
Här kommer mina reflektioner över gårdagens bidrag.

Måns: Tråkig,intetsägande låt. Killen är oerhört charmig och snygg men låten nja....

Caroline af ugglas: Låten är helt okej men hon själv, urk. Fett hår,gummistövlar och så ser hon ut som om hon har dödsryckningar på scenen. TACK för att ni inte lät henne vinna

Agnes: Tjejen är ju både söt ochbegåvad. Låten är helt okej men igår gick det på halvfart. Inte så konstigt om man har lunginflammation kanske

H.E.A.T:  Med risk för att bli halshuggen så måste jag tacka nej till detta bidrag. Grabbar med stripigt långt hår som "sjunger" gubbrock är helt enkelt inte min grej.

Emilia: Nja, jag vet inte riktigt. Hon blir lite väl exalterad på scenen, ser lite ut som ett barn på julafton. Låten är okej men inte mer

Alcazar: Min favorit! Gillar inte gruppen så värst mycket egentligen men deras eurodisco låt Stay the night är bra! Den sätter sig fort och det svänger!

Sarah Dawn Finer: Sjunger fantastiskt! Låten är även den helt okej om inte lite slätstruken

E.M.D.: Låten är faktiskt bra! Ingen schlager kanske men ett roligt bidrag. Sen att Danny är min stora favorit är väl ingen hemlighet direkt

Sofia: Grekiska i svenska melodifestivalen? Nej tack! Låten är bra men hon ser ut som en plastig 40 åring som vill se ut som 25

Molly Sandén: vad har de gett henne för låt? den är ju så tråkig att man somnar efter 30 sekunder. Tjejen är duktig och kan sjunga men ge henne en bra låt nästa gång

Malena Ernman: Hon kan ju sjunga, inget snack om det. Låten är annorlunda och ja, den växer. Tycker det var roligt att hon vann & jag tror att det kan gå bra för den i finalen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0