Mörkrädd

Jag blir så förbaskat trött på vissa människor. Jag är absolut inte perfekt, absolut inte men jag försöker att få människor runt omkring mig att må bra utan att sätta mig själv i första hand.
Är det något jag finner oerhört vidrigt i samhället är det denna ständiga egoism. jag,jag,JAG hela förbannade tiden. Man borde införa en kurs i empati för alla högstadie elever. Testa att någon gång sätta någon annans behov och önskemål framför dina egna, bara ett tips! Tänk, du kanske kan göra någon annan än dig själv glad, hua vilken hemsk tanke!

Ska förresten sätta upp övervakningskameror i mitt stall. Återigen har det på något oförklarligt sätt försvunnit hö från mig. Hmmmmmmmmmm...........................

Ny länk till programridningen, nu MED musik hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Söt film! Du börjar bli riktigt duktig vännen!

Ska vi inte ta och ses snart du och jag...? =)



puss

2009-03-11 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0