Fina,fina Mis

Jag är helt slut men glad.
Räknade ut att jag suttit mer än 3½ timme i sadeln i dag vilket har resulterat i en lite lätt ömmande bakdel.
Hela kroppen är ömmande kan jag säga. Nu låter jag som en gammal åderförkalkad pensionär men så är fallet!

Programridningen idag gick bra! Jag är nöjd med den lilla söta hästen. Hon gör sitt bästa och är noga med att säga ifrån när hon tycker jag gör fel ;). Fick höra av domaren att jag verkligen verkar känna min häst och att jag gör allt för att underlätta för henne så mycket som möjligt i ridningen. Detta värmde oerhört kan jag säga, jag försöker verkligen mitt allra bästa för att ge Misan ett så bra och lyckligt liv som möjligt. Domaren sa också att Misan ligger på sjuor och åttor i snitt om jag bara blir lite mer tydlig med vissa av mina hjälper. Det är inget dåligt betyg för att vara en förvuxen ponny. Ja, vad kan man säga mer än att jag har världens bästa häst helt enkelt, iallafall den bästa för mig!

En liten film med dålig kvalitet för den som är intresserad!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fint (; vad fick ni för procent?

2009-03-10 @ 19:15:22
URL: http://matildahildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0