Självförvållad magkatarr

Hej på er!

Jag är jättedålig på att uppdatera, har helt enkelt ingen skrivarlust. Inte för att det inte finns något  att irritera sig på, tro mig det finns massor.
Mitt liv flyter på i sin vanliga takt. Igår var jag ute på en helt underbar tur i skogen tillsammans med min kollega och vän, alltid lika trevligt! Det blir inte en tyst sekund när vi två sätter igång. Det var riktig vår i luften till skillnad mot i dag, usch! Dagen idag har också varit bra fast jag har druckit alldeles för mycket kaffe!
* Två koppar på jobbet 10.30
* En kopp inne hos stallägaren 12.00
* En kopp på jobbet 15.00
*Två koppar hos mina föräldrar 20.00

Min mage säger ajjabajja men man ska dricka kaffe. Det är socialt och trevligt och gott!
Nu ska jag sova tror jag, eller läsa i en äcklig bok. Mitt tips till er där ute är att läsa mycket böcker. Man håller hjärnan aktiverad på ett bra sätt och man lär sig massor!  Ska jag rekomendera en författare så blir det nog Helene tursten! Läs hennes böcker, man vill inte att de ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0