Entertaining

Det här är ju helt fantastiskt underhållande. Det känns som att gå på mellanstadiet igen.  När man bråkade och jämförde vilka yrken ens föräldrar hade. Den vars pappa hade jobbet med högst status vann. Alltså jag XD.

Less is more är ett bra uttryck tycker jag. Man är inte duktigare bara för att man har dyrare saker på sin häst. Kunskapen sitter inte i utrustningen. Däremot är det väldigt fult med hästar som ser ut som julgranar, utsmyckade med massa onödiga saker. Man är inte heller en bättre ryttare bara för att man har en dyr häst men som sagt är inte självinsikten på topp.
Nog om detta, den debatten sköter Matilda så bra.

Dagen idag har varit konstig. Mycket känslor både bra och dåliga. Hann i alla fall med en kort runda i solskenet med sötnosen. Sedan jobbade jag och frös halvt ihjäl,,, Varför envisas barnen med att rida ute i paddocken? Tänk på mig ;);)
Efter jobbet bar det av till Marcus morbror som bjöd på våfflor. Riktigt gott efter en lång dag!
Hmm,,,nu blev jag sugen på kladdkaka, ska nog ta en bit :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

debatten är riktigt skoj skoj skoj :D

emd på fredag, tjohoo ;D

2009-03-24 @ 18:25:26
Postat av: Sandra

är det matilda som är anonym.. va hände me "inga anonyma " kommentarer som arga matilda alltid sA?

2009-03-25 @ 16:05:55
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

En dyr häst har oftast mycket mer kapacitet än en "vanlig", vilket gör att det krävs mycket mer kunskap av ryttaren...

2009-03-26 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0