SNÄLLA svenska folket!

Jaha, då var det helg igen. Tiden går fort! Det händer inte speciellt mycket upseendeväckande saker i mitt liv. jag rider och tränar med hästen,jobbar och umgås med Marcus. Det är precis som det ska vara med andra ord.
Egentligen hade jag tänkt skriva ett långt inlägg om hur vissa människor hanterar sina hästar. Men vid närmare eftertanke så tror jag att det skulle blir ett ramaskri då. Underbart ord förresten, ramaskri. Jag sparar helt enkelt mina tankar om alldelse för ensidig ridning,uppbetsling och överdrifter med täcken till en dag då jag känner mig extra irriterad!

Helgen kommer att spenderas lugnt. Ikväll ska jag väl se på spektaklet. Jag hoppas ju att E.M.D. vinner  eller möjligtvis Agnes. Men jag är rädd att den hemska människan med fett hår,sneda tänder och gummistövlar tar hem det. Då skäms jag över min svenska härkomst.

Ha en bra helg allihop och rösta inte på psykot i kväll. Ät mycket godis,sitt uppe länge och unna er ett glas rödvin eller cocacola om ni är minderåriga!


Ont någonstans? Eller kanske har hon analklåda!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha! :-) ser ut som klåda!

2009-03-14 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0