Shakin'

Nu är jag ännu mera arg, jag skakar. Inte bra detta! Vad har hänt med mig? Eller med andra kanske jag ska säga...

Har jobbat ikväll, sjukdom i Store sten familjen :)  Det gick bra, trevliga grupper och jag tror de var nöjda. I morgon blir det upp och hoppa vid 07.00. Hästarna vill ut och eleverna vill rida :) Det ska vara fint väder så det blir nog en bra dag hoppas jag.  Misan har vilodag i morgon, en välförtjänt sådan. Idag var vi ute på en härlig barbackatur i vårsolen. Det är det bästa som finns! Bara hon och jag. Det är naturligtvis trevligt att rida ut med sällskap med någon gång ibland.
På söndag är det dressyrträning igen. Fullt ös medvetslös :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det är trevliga grupper!!!!

Jag har ju haft dom länge...hehe

2009-03-21 @ 00:27:49
Postat av: Marlene

Klart det är trevliga grupp: =)

Det är ju mina elever du haft i kväll...:)

2009-03-21 @ 00:32:27
Postat av: Annie

vad bra Marlene att det är en trevlig grupp. vilket vi läste två gånger...

2009-03-21 @ 00:35:27
URL: http://www.engstromshovlageri.se
Postat av: Malene

Jag kan inte hjälpa att datorn stammar!!!!!:P

2009-03-21 @ 00:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0