........

På många sätt har mitt liv varit mycket bättre den sista tiden.  Jag har inte samma panikångest och konstanta oro t.ex. Men just nu känns allt helt hopplöst! Jag förstår helt enkelt inte varför man aldrig kan få något tillbaka för allt som man gör för andra? Inte ens ett tack får man!  Det kan väl inte bara vara jag som vill hjälpa och göra andra människor glada? I såfall är ju den här världen för hemsk för att vara sann. Ska det behöva gå så långt att man måste bli lika jävlig själv? Tydligen är det så illa. Det gör mig oerhört ledsen men dock inte förvånad.

Slänger in en liten bild för att pigga upp. Världens sötaste häst i vårsolen idag. Hon står högre med bakbenen än frambenen, riktigt så överbygd bak är hon inte :)


Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

awe vilken söt pålle ^^

2009-03-22 @ 01:25:42
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0