Sterotype

Jag ska inte bli långrandig för jag måste sova. Vill bara säga att du ska ge fn i att tro att du är så överlägsen din fjant. "Stor i orden, men liten på jorden"  tänk på det. Jag tänker inte låta dig trycka ner mig, jag vet vad jag kan och inte, jag har i allafall känslan.
Så, nu var det sagt.

Hade en sådan där riktig skitnatt i natt. Visste att jag skulle upp vid sju men sömnen ville inte infinna sig. Jag vände och vred på mig, tog av och på täcket, ja ni vet hur det är. Sista gången jag kollade på klockan var den 03.19. Då var jag riktigt förbannad, gick upp och åt lite blockchoklad och sedan somnade jag. Knepigt.

Kan också nu innan jag lägger mig berätta vilken fruktansvärt träningsvärk jag har idag. Körde konditionsträning med Misan i går. Tror minsann att jag tyckte det var mycket jobbigare än hästen. Jag var helt slut! Detta har nu resulterat i att jag knappt kan röra mig. Gammal som man är kanske man borde hålla sig till att skritta eller gå med stavar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0