See you

Jag har bränt mig som ett as idag. Skyll dig själv Caroline.

I går sa jag till Sandra att "flyga är jag inte rädd för, det är inget farligt med det". Hmm, jag tror jag ska fundera lite till på det där nu. Usch, vad obehagligt.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5278161.ab

I morgon drar jag iväg tillsammans med Marcus till den kungliga hufvudstaden. Kanske bästa staden i världen. Det ska bli helt underbart. Kommer dock sakna Misan och katterna något otroligt mycket. Har inte varit borta från Misan så länge någon gång. Men hon blir väl omhändertagen, det vet jag!


Kommentarer
Postat av: Sandy

- Flyga är farligt!

- Misan blir omhändertagen!

- Ha kul!

- Åktabletterna hjälpte super! Mådde inte illa nåt! Tack!

2009-06-02 @ 05:17:30
Postat av: Kajsa

Hej!

Ni får ha det så mysigt i storstaden! Hälsa Brucan!

Kramar

2009-06-02 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0