I valet och kvalet

Jag har varit en dålig svensk medborgare idag. Jag struntade i att rösta. Dåligt, jag vet men jag vet knappt vad det är som vi röstar till. Känns som att det är bättre att inte rösta alls än att rösta på nåra som man inte har en aning om vad de tycker och tänker. Att rösta blankt känns endast som ett slöseri av tid.

I går var det fest. Helt galet vad människor förändras i takt med att alkoholen intas. Allt i från riktigt lyckliga människor till gråtande sentimentala och otrevliga. Alla typer finns där. I många avseeden så tror jag att en människas rätta personlighet träder fram när spärrarna släpper med hjälp av alkoholen. Det är nog både på gott och ont. Det finns människor som inte borde dricka alkohol för dom blir så förbaskat tröttsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0