Mötas och skiljas

Idag har jag fått säsongens första myggbett.  Detta är inte alls okej, jag avskyr myggbett, fast blinningbett är värre.

Har jag nämnt på sistone att min häst är fantastisk? Tror inte det. Det är hon i allafall. Min allra bästa och finaste vän i vått och torrt, min räddare i nöden. Hon gör oftast allt jag ber henne om och lite till därför är hon min alldeles egna stjärna!

Sista veckan med vanliga lektioner nu. Lite sorgligt är det eftersom vissa elever som man har följt under en lång tid inte kommer att återvänta till hösten. När de dessutom kommer fram och kramar om mig och säger " du har lärt mig nästan allt jag kan" ja, då börjar Caroline att snyfta.
Fick förresten en  dagens ros i dag i HN, inte illa va! Något måste jag ju göra bra iaf.
Har även fått med mig flera fina blommor och presenter med mig hem. Mina elever är fantastiska!

Nu ska jag duscha,tvätta golven och tömma diskmaskinen. Klockan är 22.55. Bra Caroline,bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Niko

Du gör ju massa bra saker. Bland annat är du ju min syster!

Kram

2009-06-10 @ 00:35:43
Postat av: Kajsa

Hej! Kul att du blir så uppskattad! Det är du värd! Du är jätteduktig. Vi ses imorgon!!! Kramar

2009-06-10 @ 07:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0