Poor little girl

Hey there people. Jag känner mig lite amerikanskinspirerad i dag.

Värmen håller sin makt över Varberg och än så länge är det uthärdligt! Speciellt när man jobbar och ligger på stranden ;) Tog förresten årets första dopp idag, kallt var det!

Jag har den sista tiden sett så mycket roliga,konstiga,patetiska och lustiga saker. Idag såg jag t.ex en tjej som jag gick i samma skola som under min uppväxt. Hon tillhörde de där människorna som så desperat ville vara lite coolare än oss andra. Hon lyckades inte så bra på den tiden och inte nu heller vad det verkade som. Hon såg exakt likadan ut! Fortfarande jättemycket svart kajal och svarta ditmålade ögonbryn. Jag suckade inombords och gav hene en medlidande blick. Hon kanske lever världens bästa liv och är hur lycklig som helst,vad vet jag?! Dock tycker man kanske att det borde hänt någonting på mognadsfronten de sista säg tio åren???

Sitter just nu och kollar på fotboll. Tycker mer att de slåss än spelar. Konstigt det där. Trodde det var bollen man skulle gå på och inte motspelarna? Jag måste ha missuppfattat totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0