Trött, glad och full av nya intryck.

Hej igen. Är nu tillbaka på hotellet. Är lagom trött efter en hel dag i stockholm. I morgon ska vi ge oss in i centrum och besöka marcus affärer och på kvällen blir det nog förmodligen middag i gamla stan. Jag har det som sagt bra men saknar mina djur så mycket att det gör ont:(. Vad händer med klimatet förresten? Risk för frost i götaland natten till lördag. Helt sjukt! Nu ska jag äta en godis och sedan väntar sängen. Man sover ju så förbannat gott på hotell! Stor kram på er!

Kommentarer
Postat av: julia

gud va gott me godis! lämna gärna en kommentar i min blogg :) kram

2009-06-03 @ 22:53:52
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym



har lite tråkigt så passar på att kika in och säga hej

kram www.enlitentax.blogg.se

2009-06-03 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0