Oh a just a little bit

Jaha, livet har gått tillbaka till det "normala" igen. Verkligheten kan lätt komma som en chock när man har varit ledig och verkligen slappnat av.

Alla människor har sina problem, detta är jag mycket väl medveten om men det är inte alla som låter problemen ta makten över en. Jag har gjort just detta,jag är en svag människa i många avséenden.
Jag är otroligt imponerad av människor som går igenom stora tragedier och klarar av det. Jag vill också vara så stark.

Dagen i dag består av att åka till Misan och rida och sedan är det jobb. Ganska rolig vecka eftersom det är den sista. Eleverna brukar vara glada och lite tokiga när det står gymkhana på schemat.

Nu måste jag rusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0