For you

Jag vet att uppdateringen här är dålig just nu. Har helt enkelt ingen skrivarlust.
Livet flyter på. Just nu jobbar jag på förmiddagarna, rider runt middag och är sedan ledig. Ganska skönt och slappt. Känner att jag behöver det. Alla är inte som Sandra som tycker att semester är överskattat ;)

Tröttsamt, Smhi´s hemsida vill inte öppnas. Jag måste kolla midsommarvädret. Inte för att jag bryr mig så mycket utan med tanke på min häst. Jag vill inte ha henne ute om vädret inte är fint. Ingen annan kan eller vill släppa in dom så om det är dåligt väder så jag får offra mig. Suck, det är lite krångligt att ha häst i bland. Men lyckan över att ha henne är större :)

Nu måste jag sätta igång med att fylla i massa tråkiga listor från jobbet.


Allt för dig mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan jag blir ju tvingad att ha semester!

2009-06-16 @ 18:49:59
Postat av: Kajsa

Hej!

Känns som att man gör allt för dom "små" rackarna. Vi får se vad vi ska ta oss till med Fanny. Kanske får hon bli mamma? Vi får diskutera i helgen. Ses på fredag! Ska bli så skönt att komma till Varberg!

Kram Kajsa

2009-06-17 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0