Dreaming away

Ok, nu är jag inte positiv längre. Nu är det FÖR varmt! Två timmars uteritt med lägereleverna höll på att ta kol på både mig och Misan. Min tappra fina häst. Jag har dessutom kommit på att det faktiskt finns ett djur som jag kan med att döda utan att känna någon skuld alls, blinningar. Dessa vidriga djur som hela tiden försöker bita sig fast i min vacka häst! Dumma, äckliga, mördardjur! (kom förresten på att det finns ett djur till,fästingar).

Jag brukar försöka analysera mina drömmar ibland. Vart får man allt ifrån egentligen? I natt drömde jag först att jag + en massa andra människor bröt oss in i en skola och sov i ett lärarrum. Hela tiden var vi jättenervösa att någon skulle komma på oss. Döljer jag något kanske?
Den andra drömmen var helknäpp. Jag satt på misans rygg och vi simmade omkring i någon slags megastor pool. Vi försökte hitta något ställe att ta oss upp på land men det fanns helt plötsligt inget land, bara vatten och döda djur som flöt omkring. Till slut kände jag hur Misan inte orkade simma längre och jag tog ett hårt tag i hennes man och så sjönk vi tillsammans mot botten.
Vad betyder detta då? Att jag är livrädd för att förlora henne och inte vill leva utan henne? Ja inte vet jag men obehagligt var det.


Mördardjur

Kommentarer
Postat av: Sandra McDOnals

Drömmar finns till för att förvirra oss.

2009-06-24 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0