Söndag

Söndagen bestod av att äta frukost på Stinas. Ska jag vara helt ärlig så var klockan 13.00 och frukosten bestod för min del av kotlettrad. Ibland får man faktiskt vara så busig.

Efter denna maffiga frukost var det dags för att göra något som Marcus velat göra länge. Vi var ute och åkte motorcykel! Detta var något vi gjorde mycket förr, när vi blev ihop så hade Marcus en motorcykel som vi var ute med.
Det var riktigt roligt att åka igen, även om jag tycker det är lite läskigare nu på äldre dagar. Man är lite mer uppmärksam på vad som kan hända. Om man vurpar med en motorcykel i 130 km/h så finns det nog inte så mycket kvar av ens kropp sedan.
Lite nostalgisk kände jag mig allt också när jag satt där bak och hade ont i baken...

Vi var ute på en riktig roadtrip ute på landet. Vi körde till Sitons kulle och tog en fika och sedan begav vi oss på slingriga landsvägar ut till stallet i Tvååker. Man hinner se väldigt mycket från en motorcykel.


Marcus ska tanka i Kungsäter (världens ände)


Marcus uppe på Sitonskulle



Utsikt

Kommentarer
Postat av: Martina

Synd att inte jag va hemma nu när su inte va så långt ifrån där jag bor. Men vi SKA träffas ngn dag på semestern. Kram

2009-07-14 @ 11:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0