A day in a pretty normal life

Relativt svalt och skönt i dag, någon grad för mycket kanske, men ska ej klaga. Huvudvärken är däremot bestående och nu har jag även konstant lock för mina öron. Livet är en pärs!

Idag har jag ridit ett dressyrpass på Misan som var pigg och glad igen! Dock stel som ena pinne men efter att hon fått springa av sig ett par varv så blev det bättre!

Idag har jag även umgåtts med min kära vän Elin och hennes dotter Desibel. Mycket charmerande liten tjej men med mycket humör. Haha, det värsta är att jag inte kan låta bli att skratta åt henne när hon är arg eller gör något hon inte får. Det är mycket underhållade.
Vi besökte Börjes, ROLIG affär! Fick äntligen köpt nya ridbyxor vilket var extremt välbehövligt! TACK Marcus! (han betalade).
En trevlig eftermiddag helt enkelt, det är roligt att umgås med sina vänner, det gäller bara för mig att släppa på spärrarna och ha roligt, släppa kontrollen liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0