Lilla Harry

Jaha, vet inte vad jag ska skriva här riktigt. Livet går som sagt vidare utan min lilla ängel, vare sig jag vill det eller inte.

Nu har jag iaf kommit så långt i min bearbetning att jag kan göra saker. Dock har jag fortfarande väldigt svårt för att kolla på hästar vare sig det är på tv eller i verkligenheten men jag har klappat Carmen!
Ikväll har vi varit på bio och kollat på den nya Potterfilmen. Jag är barnsligt förtjust i Harry Potter. Dom är 100 gånger bättre än Sagan om ringen. 2½ timme bara flyger iväg när man sitter i biostolen.


Här har ni Harry Potter, nice va :P





OBS: jag har även den ocensurerade versionen men den var lite barnförbjuden ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vill se den barnförbjudan versionen :D

2009-07-27 @ 21:26:54
Postat av: sandra

haha är du sugen på harry, carro!

carmen vill gärna bli klappad av dej :D

2009-07-28 @ 20:10:21
Postat av: Emeline

Caroline :) Sicka bilder ;)

2009-07-28 @ 22:56:01
Postat av: Hmm..

Barnförbjudna versionen, tack! (;

2009-07-31 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0