Lördag

Jaha, jag lovade ju att det skulle komma ett inlägg idag. Känner mig dock väldigt omotiverad men vi gör ett försök.

Jag har som sagt haft en riktig toppenhelg. Jag och Marcus har hittat på saker tillsammans och haft riktigt roligt.
I lördags var vi i stallet tillsammans. Jag skulle "hoppa" lite och Marcus skulle hänga med och vara mitt mentala stöd och min hinderhöjare.

Misan var fin. Jag red fram och hon kändes mjuk och fin. Paddocken var precis sådan som hon vill ha den, tung och blöt. Ja, hon är lite knepig min häst. Jag tog ett par skutt. Ju mer jag hoppar ju mer älskar jag att rida dressyr ska jag meddela. Jag gör det enbart för min häst skull.


Framridning


Skutt

Sedan var det Marcus tur att hoppa upp. Han är duktig! Det är inte många gånger han har ridit men han lyssnar bra och är totalt orädd. Hästen hoppar bättre med honom på ryggen för han sitter inte och stör henne.




Marcus travar av Misan. Får han bara ordning på sina hälar så kan han bli en riktigt duktig ryttare. Han lyckades till och med trava av Misan i ett lugnt tempo och sänka ner sig, DET är inte dåligt!

Kommentarer
Postat av: sandra bullock

Hahah. Idag ville du inte ha den tung och blöt ;)

2009-07-13 @ 17:20:34
Postat av: Kajsa

Ser bra ut lillebror! :)

2009-07-14 @ 07:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0