Beat it

Idag blåser det en storm. Vilket är positivt ur en aspekt, blinningarna blir mycket färre.

Jag har mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud, jag är en person med mycket åsikter!
Just nu är det jag stör mig på är människor som vänder kapan efter vinden. Ibland passar man och ibland behandlas man som luft. Inte okej! Sådana falska människor klarar jag mig bra utan, när man inte ens kan svara på ett sms, då är det illa. Eller när man i sällskap av andra människor blir helt annorlunda, kort i tonen, ja nästan otrevlig. Nej, då har jag andra vänner jag hellre lägger min energi på.

Nu ska färden gå tillsammans med Fabbe till stallet. Han går finfint Fabbe. Ett lätt tryck på gasen och swisch så är man framme. Busigt men roligt!  


Kommentarer
Postat av: Marcus

Wow! Snygg bil! :-)

2009-07-09 @ 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0