Today is a rainy day

Hej hopp!
Idag öser regnet ner och jag sitter och funderar på om jag ska rida eller inte. Jag vill,men orkar inte,det regnar,men kan ju bli uppehåll. Så håller jag på och velar, fram och tillbaka. Jag vill ju helst inte att hon ska stå mer än en dag i veckan,jaja, vi får se hur jag gör :)

Angående gårdagens inlägg så är det ingen som läser min blogg som behöver känna sig träffad. Den personen som inlägget var riktat till läser knappast här.
Jag vet däremot att det finns andra som läser här, som inte vill ha något med mig att göra men ändå finner mitt liv väldigt intressant.
Om du inte hade varit som du är så hade det aldrig blivit så här. Det är synd, men det skulle aldrig fungera.

Jaja, nog med att tänka på det som varit, nu blickar vi framåt, mot helg och lugn! Det gillar vi, skarpt!

Denna låten gillar både jag,Marcus,Sandra och Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0