Surprise!!

Dagen igår var bra men väldigt varm och fuktig.

På kvällen hade jag bokat bort på en italiensk restaurang på Avenyn som heter Joe Farellis. När vi steg ur bilen på Heden så stod termometern på  32 grader. Jag lovar det var som att gå in i en vägg.
Vi satte oss och väntade på att klockan skulle bli 18.30 då vårt bord skulle vara klart. Helt plötsligt dyker Marcus före detta klasskompis upp mitt på Avenyn, Marcus trodde att det var slumpen men det var bara lilla finurliga Caroline som hade varit i farten :) Marcus har länge pratat om att han vill träffa den här klasskompisen så jag letade upp hans gamla klasslista, skickade ett sms och simsalabim så kom han och hans tjej där! Jag är riktigt stolt över att jag lyckades komma på idén och att jag vågade kontakta honom! Marcus blev jätteöverraskad, sånt gillar vi!
Vi hade en jättetrevlig kväll . Enkla,trevliga människor, AC och jättegod pizza!
Mer sånt tack :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det låter som en toppenkväll! Bra jobbat :) Ses i morrn! Kram

2009-07-03 @ 13:37:59
Postat av: Sandra

Vad uppfinnningsrik du är :D

2009-07-03 @ 16:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0