Smärta

Ingenting kommer någonsin att bli sig likt, jag kommer aldrig bli mig lik. Ska jag var ärlig så vet jag inte om jag ens vill fortsätta. En del av mig själv är borta. Det går inte ens att med ord beskriva hur ont det gör,hur mycket jag saknar henne.
Som jag känner nu så vill jag aldrig mer sätta min fot i närheten av en häst. Definitivt inte jobba med dom. Jag vill helst av allt bara ta alla mina ägodelar och flytta långt bort och starta ett helt nytt liv.
Endast framtiden kan utvisa om så blir fallet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du klarar detta Caroline. Du är stark. Vi finns här för dej.

2009-07-16 @ 01:49:59
Postat av: Kajsa

Vi stöttar dig Caroline. Klart att det gör ont, det måste det få göra. Men ge inte upp, du är väldigt duktig med hästar! Kramar

2009-07-16 @ 08:40:40
Postat av: Matilda

Du klarar det här Caroline, vi finns här.

2009-07-16 @ 13:04:16
Postat av: Linnea

Du får inte ge upp, du är superduktig meed allt som har med hästar att göra. jag finns alltid här för dig Libanon<3 ALLTID.

2009-07-16 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0