MJ

Guten morgen meine freunds.

Sitter som vanligt i min soffa med en kopp kaffe och har precis kollat klart på Våra bästa år.
Det är slappt med semester men jag vet liksom inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir väl ett ridpass som vanligt och sedan är det tvättning som står på schemat i kväll.

I går kväll så satt jag och kollade på flertalet program om Michael Jackson. Jag måste säga att jag blev mer ledsen och illa berörd än vad jag trodde. I slutet av hans minnescermoni går hans 11 åriga dotter fram till mikrofonen och hulkar fram orden "My father is the best father, I love him so much" sedan bryter hon ihop. Då brast det även för mig, tårarna sprutade.
Undra om media är medvetna om att det är dom som till stor del är ansvariga för det som hänt? Som Michaels bror sa "Maybe now they will leave you alone Michael".
Tragiskt är det rätta ordet.
Hoppas medierna lär sig något utav detta men det är väl knappast troligt. Pengar är ju pengar sen bryr de sig inte om vems liv de förstör på kuppen. Killen var ett geni som älskade att stå på scen, det andra han ville i övrigt var att få vara i fred. Han ville inte synas,bara vara för sig själv, bara leva som alla andra...





En förstörd själ

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej, håller med dig i allt du skriver om Micael. Kollade lite på konserter igår, men missade tyvärr minnesceremonin. Han var helt fantastisk. Ska nog hem sen och lyssna på en M.J skiva jag har från 90-talet :) Han gör nog MOONWALK i himlen nu. Kramar

2009-07-08 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0