Jag ä inte bitter

HALLÅ! Vart tog åskan vägen? Vart är regnet?
SkitSMHI! Jag åkte till stallet och red igår vid åttatiden. Jag mitt dumma nöt trodde det skulle vara svalare då. I och för sig kanske det var ett par grader svalare men det var ju en luftfuktighet som hette duga. Jag red i 30 minuter kanske i paddocken absolut inte hårt och mitt hår såg ut som om jag hade duschat. Inte helt ok alltså!
Riktigt tur att jag hade Marcus bil. Det var AC på högsta hastighet på vägen hem sedan.
Väl hemma ställde jag mig i duschen,vred på kallvatten och bara njöt! Ställde mig sedan framför fläkten och till och med frös, underbart! Påminn mig om att jag aldrig mer ska klaga på kylan även om jag håller på att förfrysa tårna efter ett fyratimmars pass i ridhuset!

I dag väntar presentinhandling och höhämtning. Precis sådana saker som man vill göra i den här värmen!
Nej då, jag är inte bitter!



Så härligt det ser ut!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Underbar inställning :D

2009-07-01 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0