...

Mitt internet lade av igår, därför kunde jag inte blogga. Vet inte om jag hade haft så mycket att säga ändå. Känner mig just nu riktigt nere och omotiverad. Konstigt att människors brist på empati kan få en att må så dåligt. Det är också konstigt hur just vissa människor kan ha en sådan brist på empati. För att citera Danny "how can you look yourself in the eyes, a package full of bullshit and lies". Det är det jag känner, det är så förbannat mycket snack från vissa håll men sedan finns dom inte där när man väl behöver dom ändå. Falskhet tror jag att det kallas. 
Jag orkar inte skriva mer, det känns som att jag håller på att gå sönder. Jag hatar att må så här, det kommer aldrig ta slut.
This is my destiny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0