Zzzzzz....

Vill börja med att säga att det är för mig en stor gåta hur Danny kan bli utan en rockbjörn medan krulltotten Ola och falsksjungande Amanda Jensen kammade hem en respektive två var. Men men, de flesta utav svenska folket är väl tondöva kan jag tänka.

I morgon är det fredag vilket betyder helg. Men eftersom jag jobbar varannan lördag så blir det ingen riktig helg för mig. Jag börjar jobba 9.30 på lördagar. Jag är defenitivt ingen morgonmänniska och eftersom jag går upp vid sju för att först åka och släppa ut min egna häst innan jobbet är jag väck sedan. Jag piggnar liksom aldrig till, jag bara längtar hem till sängen igen. Jag älskar verkligen att sova mycket och länge. Minst åtta-nio timmar per natt, annars för jag ont i huvudet och blir lika gnällig som en pensionär. Det värsta är att jag kan verkligen sova hur mycket som helst. Jag testade en gång att inte sätta någon klocka. jag hade kvällen innan lagt mig 23.30 och vet ni när jag vaknade? 14.25!! Ni ser, det finns inga begränsningar där, jag är makalös!
Jag får väl lära mig någon gång, man kan ju inte sova till 10 varje dag. Eller jo, så länge man inte har barn så kan man faktiskt det. Jag får passa på att njuta ett par år till, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0