I like my man ;)

Vad härligt det är att ha en man som vill laga mat! Det är verkligen det tråkigaste jag vet. Jag kan, det är inte det men det är så förbaskat tråkigt. Man lägger ner en massa tid och sen tar det max tio minuter så har man ätit upp det, totalt meningslöst. Stackars mina framtida barn, de kommer få leva på pasta och ketchup eller färdigmat.

Idag har varit en bra dag! Jag har jobbat lite, varit i stallet, ridit lektion på en annan häst vilket är jättenyttigt och utvecklande och jobbigt!
Ikväll har en kompis varit här, vi har ätit god mat, druckit rödtjut och kollat på tv. En perfekt avslutning på veckan alltså.
Det kommer bli en lugn helg. Ska försöka få jobbat, ska rida och umgås med Marcus. Jag älskar helger då man inte har en massa saker planerat. Jag blir alltid så stresssad. Det är något jag bör jobba med mycket. Jag kan inte hantera stress eller rättare sagt jag stressar alltid. Jag måste planera allt jag ska göra i minsta detalj så jag hinner, till vad kan man fråga sig? Svaret är, jag har ingen aning! Hmm..får nog stanna upp ibland och fundera över varför jag stressar och om det egentligen finns någon anledning till det.



Jag och min man innan han följde med mig på en spelning med Danny. Det är kärlek det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0