Old love

Tänk positivt Caroline, livet är härligt,var glad. Jag försöker intala mig själv. Det går sådär just nu. Det är svårt att hålla glädjen vid liv när man inte har något att se fram emot och allt känns trist. Men det är bara att försöka hitta något litet glädjeämne och sen hålla fast vid det!

Fick en förfrågan om varför inte Brian Littrell var med på min snygginglista. Tror helt enkelt att jag har kommit över honom. Jag var ju i princip besatt av honom i fem års tid. Varje kväll i två år kollade jag på samma Backstreetboysfilm, jag kunde den utantill. Jag har över 200 planscher,kuddar,tröjor you name it. Jag var besatt!
Men här bara för din skull Elin så lägger jag ut en bild på honom :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0