Dream on....

Puh, jag lyckades rymma från Mrs X fängelsehåla!

Jag har fortfarande snor i precis hela huvudet. Det bara bultar. Smällar man får ta efter ett så långt nässpraysmissbruk som jag har. Nässpray är gott! Mumma
Idag har varit en bra dag. Har spenderat den i Falkenberg hos min mycket goda vän Andreas. Mycket sång och pianospel. Jag är ju alltid helt mesig och blyg i början och vågar knappt ta en ton. Men efter ett tag kom till och med jag igång! Jag kom på hur mycket jag verkligen älskar att sjunga. Det ger mig så himla mycket. Man kan förmedla så mycket känslor genom sin röst.

Jag försöker mitt bästa med att vara positiv men just nu finner jag det svårt, väldigt svårt.Visst man kan långa stunder tränga bort all ångest men någon gång kommer det tillbaka och då känns det, med besked. Jag önskar verkligen att jag var en glad,spontan människa som vågade följa mina drömmar. Men det är inte jag och kommer aldrig att vara. Jag vågar inte ens drömma för jag är så förbannat rädd för att vakna.

"Voices tell me I should carry on, but I am swimming in an ocean all alone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0